Obsługa gabinetu dentystycznego

0
23

Odpowiednie zorganizowanie pracy stanowi wyzwanie dla każdego lekarza dentysty prowadzącego własny gabinet. Duża ilość dokumentów oraz konieczność kontrolowania terminarza wizyt, zasobów magazynowych i kart pacjentów może przyprawić o ból głowy. Jednak obsługa gabinetu dentystycznego nie musi wiązać się ze stresem. Wystarczy zadbać o personel, który zajmie się sprawami organizacyjnymi i wyposażyć go w odpowiednie narzędzia usprawniające pracę. Dzięki temu lekarz będzie mógł poświęcić więcej czasu pacjentom.

Jednym z najważniejszych miejsc w każdym gabinecie jest recepcja. Ona stanowi serce całej machiny organizacyjnej gabinetu i dba o to, aby wizyty były odpowiednio zaplanowane. W tym zadaniu recepcjonistce pomóc może na przykład elektroniczny terminarz, który umożliwia łatwą kontrolę umówionych wizyt. Warto również powierzyć recepcji zadanie kontrolowania stanu materiałów wykorzystywanych na co dzień do zabiegów. Dzięki temu potrzebnych elementów nigdy nie zabraknie, a dentysta będzie mógł spać spokojnie.